C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Sad moment D:
Monday 18 June 2012 • 12:00 am • 0 comments
Hye  hye  ,  hello  gello mello  .  Assalamualaikum  guys , Apa khabar ? ade sehat ? Dah makan ? dah minum ? Rindu kita tak rindu kita ?  *k perasaan  .  -.- khikhikhi  Hari nih hari ape eak ? korang tahu tak ? Hari ahad ? memang la hari ahad sayang oii  :O tapi hari nih adalah hari yang spesial bagi bapa bapa diluar sana termasuk my luvely dad .  Aumm :) Dan esok adalah hari isnin dan jangan buad buad lupe bahawa esok kite kene sekolah  !!! OMG !! Kasut sekolah tak basuh  woo  .. *sambil tepuk dahi (macha macha) hehe .. :) Homework ? ermm  dah siapp KOT :3 lalalala  *jangan jadik macam den tau , pemalas punya mahluk .. huhu ..


****

Pagi tadi bangun pukul 6 pagi then check my phone and ade pesanan dari orang tutttt  !!  hehe ... After then cas lappy bab malam tadi time unline tetido tak sempat nak tutup . Bukak FB je amekkaww  banyak pesanan dari FANS *k perasan >_< haha  ..  Alamak  malas pulak nak taip banyak banyak , kita direct to the point lah ye  .. Tepat pukul 6.40 aku with my classmate RAUDHA jogging  satu taman *act niat memang nak jogging tapi aku gedik sangat nak exercise naik basikal so kiteorang naik basikal jalan jalan kat kampung  yang berdekatan (pagi pagi bute tau) hoho .. :D Siap jalan jalan aku balek then terus mandi *bau masyam woo  ..  >_<  huhu..   and  then  aku  terus  balik  kampung  and  blablabla  *k malas .. huahuahua -.-'

****

Act aku nak citer something yang agak sensetif lah . Since jumaat lepas and lepasnya means jumaat minngu kedua cuti sekolah , rumah kampung aku terase kekurangan je and sunyi . Nak tau sebab ape ? k malam khamis tuh aku dikejutkan dengan berita yang mengejut *dikejut kan dgn berite tekejut pulak tuh .. aiseyymenn ...  x) berita yang arwah atok lelaki aku sudahh ke rahmatullah . :') sedeh kan bile orang yang kita sayang tinggalkan kita , lebeh lebeh lagi aku belum pernah terase kehilangan and melihat sesuatu kematian . *kecuali kucing aku mati . lalalala  :'( Sangat sedeh kan ? Minggu lepas sedang enak aku buad homework tetibe aku menangis , tak tahu kenape . :( Bile aku tanya diri aku *ecehh   aku rindu kan arwah rupanya then aku terus ambil wuduk and bace yasin untuk arwah . Bayangkan arwah meninggal pade khamis malam jumaat . Subhanallah sesungguhnya Allah maha pengasih lagi maha penyayang . Aku bersyukur sangat  sebab arwah tidak akan diseksa di alam kubur , syukur lahh .  :') 

Okeyh sampai disini saje bebelan dan karangan mahupun cerpen saya .  kuang kuang kuang *k dah merepek . haha  :) Ok gud nite u alls . Jangan lupa esok sekolah . Gottdaa  ~  Assalamualaikum  ..  Cau cau cincau  

:)



PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;


" Change with yours "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • What the Hell ? -.-'
  • Love comes again
  • Free !!
  • New
  • Salam Friday !!
  • Hello , Assalamualaikum  boboi  and  gegel  . I'm...
  • Memories :D
  • LOVE ?
  • Happy + Sadd
  • Clupp !!