C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
LOVE ?
Thursday 16 February 2012 • 6:47 am • 0 comments
Hyep  heloo  heloo  meloo  ..  how are you guys ? sehat tak hari  neyh ? kalau ta sehat jumpe dokter yewk ? *ayat  yang  poyors  bukan  ?  hewhew  ...
Sebelom tuh aku nak taye dah  bape  lame  eak  aku  tak  update  bolg  neyh  ?  hah  !!  cepat  jawab !! cepat  jawab !!  ..  nak  adiah  tak  ?  hehe   ..   ape  ?  ta  dengar  larh  ?   ohh  betol  larhh  sangkaan  kaurang  tuhh hampir sebulan  lebih  aku  tak  update  taw  ..  Agaknye  dah  bersawang  kowt  ?  habook  some  ade  larh  kan  ?  pandai  kaurang  teka  ..  *tepokk  sikit  tepokk  sikit  .   haha

Hmm   sekarang  sudah  masok  2  bulan  kan  ?  macam  dah  yang  berlaku  skarang  neyh  ..   Nak  taw  ?  nak  taw  ?  alarhh  kaurang  neyh  memang  penyebukk  yang  setia  kan  ?   hehe  (jgn  mara)  *senyum  :) Okey  sekarang  neyh  aku  dah  SINGLE FULL - TIME ..   Ehh   betol  kan  ayat  neyh  ?  haha   nak  taw  kenape  ?  alarhh  biarlahh  aku  ,  si  dia   dan  Tuhan  saje  yang  tahu  .  hehe   *smile  And  aku  rase  buad  mase  neyh  biarlahh  mase   yang  menentukan  di  mana  sampai nye  jodoh  aku  .  HAHA  ..   Maybe  kiteorang  memang  tak  redha dengan perpisahan ini  kan ..  tapi  takpe  larhh   aku  akan  selalu  berpegang   kepada   ---->  " KALAU ADE JODOH TAK KAN KEMANA " betoll  kan  ?  hehe   .  Insyallah  ..  *smile  :) Allah  akan  sentiase menguji hamba nye  kerana Allah sayangkan hamba nye  ..   kan  kan  ?  hehe  ..  Insyallah  ..  :)  

To you boy : Awak  jangan risau okey saye  tak kan lupekan awak . Awak pown jangan lupekan saye taw ? hehe  ..  143 awak  <3  <3

Labels:



PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;


" Change with yours "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Happy + Sadd
  • Clupp !!
  • Happy New Year 2012
  • 17 dis 11
  • Cinta itu ?
  • Sahabat
  • Hargailah Orang Yang Kita Sayang
  • Belajar daripada Hidup
  • Kehidupan sebagai sebuah Akademik
  • Berangan - angan memandu pesawat sendiri