C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Happy + Sadd
Monday 23 January 2012 • 8:41 pm • 0 comments
Hello readers  ?  how are you dear ? ade sihat ? kalau ta sehat plah jumpe doktor . (ayat budak darjah 1)  haha ..  first of all aku  nak  btaw yang  aku rindu giler babeng nak update blog  neyh .  yelah dah bape bulan dah aku tak update kan ?  *yeke  ?  haha  ...  ok hari neyh aku nak citer pasal semalam aku balek kampong  sebab ade kenduri kat rumah cousin . So , terpakse lah datang  nak tolong rewang -2  kan  ?   hihi  *rajin  anak  rahmad  .  haha

Mule  -2  bangun  pagi  siap  siap  mandi  then  kemas  rumah  jap  .  Siap  je  kiteowang  terus  ke  kampong (rumah  atok)  .  Sampai  sampai  je  rumah  sunyi  bin  sepi  .  haha   cume  ade  cousin  aku  sowang  ni  la  yang  tinggal  name  dia  alip  bukan  alim  taw  .  haha   . Dalam  bape  minit  je  Alip   ajak  aku  pegi  rumah  cousin  aku  sebab  semue  orang  kat  sane  p  rewang  .  Sampai  sampai  je  salam  semue  orang  .  Yang  paling  best  skali  lari  kat  atok  mak  then  pelook  dye  kuat  kuat   .  haha  semue  orang  ketawe   tegok   aku   .  haha    bodo  je  kan   .  Dah  salam  -2    ta  taw   nak   buad  ape  aku  pown  duduk  je  la   .   Nak   tolong  malas  pulak .   haha    sembang   sembang  gan  cousin  semue   tapi  yang  paling   aku  benci  adela  budak  ni  cousin  aku  punye  cousin  kacau  aku  .  Mane   aku  pegi  dye sebook   ikowt    .  Benci   mak   .  haha  name  dye   ijul   tapi  aku  suke   panggil  dye  toyol   .  haha   dye  jahat  sgt    kan  da  aku  panggil   dye  toyol  .  haha   .   bodo  kan  ?  

Dah   nak  maghrib  balek  umah  atok  tok  mandi  siap   siap   nak  pegi  solat  kat  surau   . Macam   biase  la   .   hehe    Lepas   isyak   je   terus   siap  siap   sebab   kenduri   nye  lepas  isyak    kan  .   Sesampai  je  ramai   orang   .   Hensem  hensem  ade   ,   cun   melencun  pown  ade  .  haha   semue    da siap   tetamu  dah   balek  . Ape  lagi  kiteowang  pulak  la  yang  makan   .  Time  tu  lah  ramai  ramai  posing  maut   .  haha   yela  nak  masok  dalam  FACEBOOK  .  (normal)   haha   Aku  makan  with  cousin  aku  syasya  ,  suraya  ,  qayum  ,  apik   .   Memang  best   la   dengan  diowang  .  haha   tak  lengkang   senyuman  di  pipi   ku  bile  dengan  diowang  .  haha  

Dah  siap  makan  kiteowang  lepak  lepak  jap   .  Tapi  aku  memang  rimas   giler  babeng  ngan  mamat  toyol  tuh  .  Puake  lah  !!    haha   suke  je  kacau  aku  .  Dah  malas   nak  layan  si  TOYOL  tu   aku  ajak  cousin  cousin   aku  balek  rumah  atok  jalan  kaki  gelap   gelap  .  Baru  mencabar  .  ahaha   Tapikan  memang  seram  lah   .  Biase  lah  kan  kampong  gelap  pulak  tu  .  Lagi   satu  banyak  pokok  buluh  .  memang  seram  lah  .  haha   cousin  aku  yang  Suraya   dah  nangis   -2   macam  budak  kecik  .  haha   Terpakse  lah  abang  dye  qayum   anta  dye  balek  rumah  atok  naek  moto  .  So  tinggal   aku  ngan  cousin  aku  2  orang   lagi  .  Memang  seram  habes  lah  .  haha   sesampai  je  kat  rumah    ayah  aku  ajak  balik  .  Memang  sedeh  giler  lah   .  Yelah  janji  nak  tido   semalam  tapi  ajak  balek  pulak  .  Memang   cakap  macam   tambi  kan  ?  haha   Tapi  takpe  la  .  laen  hari   bole   lepak  lagi  .   haha    ILY    my  cousin -2    yang  otak  giler   giler   macam  aku  .  haha   Penat   aku   menaip   .  haha   neyh  je  kowt  aku  nak  citer  .  haha   Laen  hari  kite  jumpe  lagi  ok  my  syg   syg  readers  neyh  .   hehe   .  luv   kaurang  lahh   .   :*


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;


" Change with yours "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Clupp !!
  • Happy New Year 2012
  • 17 dis 11
  • Cinta itu ?
  • Sahabat
  • Hargailah Orang Yang Kita Sayang
  • Belajar daripada Hidup
  • Kehidupan sebagai sebuah Akademik
  • Berangan - angan memandu pesawat sendiri
  • ~ Happy Day ~