C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Niey    kat  time  square  . Tingkat  ats  skali   .
Sedang  tunggu  untuk  tegok  wayang   .  haha

Sebelum   nak  tegok  wayang  posing  -2   dulu  .
Waiting  for  watch  Puss   in  Boot  .



Di  ICITY   shah  alam .



   


Bestkan    ?   haha   ...    act   banyak  lagi  tempat  yang  aku  pegi  .  Memang  syok  habes  lah  .  Lebeh  lagi  abang   ku  tersayang  with   dye  puye  awek  yang  belanja  .  haha   ...   so  memang   best  la  .  Second  day   aku  ke   Pasar   Seni  . Kami  berempat  jewp  .  Abang   aku   ,  awek  dye  ,  aku  ,   n  adeq  aku  .   haha  !  memang  best   lah   . 

HAHA  !  kalau  kaurang  ade  cerita  yang  menarik   kew   ape  kew   meyh  lah  cite  kat   aku   .  ok  .  Assalamualaikum   .   ^_^

#maap   jika  merosakkan  bahase
#saje  -2   je  beb


PASTFUTURE

GIVE ME YOUR WORDS;


" Change with yours "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Happy New Year 2012
  • 17 dis 11
  • Cinta itu ?
  • Sahabat
  • Hargailah Orang Yang Kita Sayang
  • Belajar daripada Hidup
  • Kehidupan sebagai sebuah Akademik
  • Berangan - angan memandu pesawat sendiri
  • ~ Happy Day ~
  • Kami Berbaik Kembali