C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Memories :D
Tuesday 21 February 2012 • 2:09 am • 0 comments
Hyep hyep hello mello guys  ?  Rindu  saya  tak  ? rindu saye  tak ? hoho  hikkhokk !!  *Gedik  betol !   hehe  .. Hari neyh ade larh hari bertuah aku . *bertuah larhh  sangat  ?  haha   ..  Nak  dengar  tak  nak  dengar  tak  ?  okey  okey  kite  start  dari  awal   .   ehem   ehem  ..   hehe

Macam  biase  bangun  pagi  gosok  gigi  ,  mandi  ,  solat  ,  sarapan  .  Aku  pergi  skulah  pukol  7 : 21 min . *lambatkan  ?  brr !!  --'  Acually  hari  neyh  aku  ada  tolong  tolong  cikgu  untuk  perlawanan  bowling  peringkat  MSSD kat  BP  MALL  *bagi sesape  yang  tau  larhh  .  hehe   .  Sampai  lambat  ke  sekolah  kene denda   .  Mula   mula   tunggu  cikgu  membebel  dulu   sampai  30  minit  .  Then  pengetua  datang  * amekkkaw !!   HAHA     pengetua  suruh  kami  kami  yang  datang   lambat  neyh  kan  bace   yasin  kat  depan  depan  kantin  .  Memang  syokk  giler   .  HAHA  pagi  pagi  dah  buad  pahala  .  --'  habes  bace  cikgu  lepaskan  kiteowang  dalam  pukol  9 .  Then  naek  atas  umpe  kengkawan  untuk  standby  pegi  BP Mall   .  tapikan  aku  sempat  pegi   dekat  budak   budak  belah  petang  suroh  diowang  belikan  coki  -  coki  .  HAHA  LOL  !!  :3  Then  dah  beli  semue  cari  cari  kawan  aku  rupe  rupenye  diowang  p  melantak  dulu  sebelom nak  bertolak  .  * tak  guna  punya  kawan  ! --'   haha  ...

Siap  makan  kami  terus  gerak  ke  destinasi  .  Aku  satu  kereta  dengan  membe  aku  FATIN  ,  PYQA  ,  FARAHIN  . sampai  sampai  terus  mule  kan  tugas  masing  masing  .  Aku  diarahkan  untuk  mencatat  markah  budak  budak  . Memang  bosan  .  4  game  pulook   tu  .  grr   --'  Dah  habes   segala  jadah  kami  bergambar  jap  .  Masing  masingkan  .   HAHA   ..  Cikgu  tegok  jewk  pastu  geleng   pale  .  haha   *  cikgu  jeles  letuww  !!   haha   :D  Lepas  siap  penyampaian  hadiah  segal  .  Kami  pown  pegi  makan  .  Nak  makan  kat  luar  cikgu  tak  bagi  then  budak  budak  neyh  p  duduk  atas  lantai  nak  makan  . Cikgu  tegok  semue  ketawe  ketawe   .  buad  malu  jewp  .  haahaa   Then  cikgu  kasik  larhh  p  kasik  makan  kat  luar .  Cikgu  kasik  30  minit  jewp  .  Tapi  nak  cari  medan  seleranye  puye  larhh  lame  .  HAHA   ke  hulu  ke  hilir   .  Macam  ape  dahh   ...  Then  masing  masing  berpecah  .  Aku  with  FARAHIN , HAZLIN , PYQA  AND  RAUDHAH   .  Kiteorang  makan  kat  tempat  parking  .   haha   mase  dah  suntukk   kite  owang  makan  laju  laju  sambil  tawe  tawe   .  HAHA   *  Bukan  aku  taw  haha   ...

Selesai  makan  naek  balek  tempat  bowling  tuuhh  tegok  cikgu  wujud  lagi  ke  tak  ...  ternyata  cikgu  maseh  wujud  dan  kami  berpeluang  untuk  jalan  jalan  .  haha    aku  sempat  beli  Cool  Blog  . Acually  baru  first  time  aku  rase  .  Rupa  rupanye  tak  larh  sedap  sangat   same  jerk  dengan  Ice  Blannder  kan ?  brr   --'  Then  aku  sempat  beli  DORAYAKI   .  Makanan   kesukaan  doremon  .  sedapp  ..   HAHA   *jeles  ta  jeles  ta  ?  haha   :P  Then  dah  siap  segala   masing  masing  dah  kumpul  kami  terus  balek  .  The  End  .  HEHE    ...  Esok  ade  lagi    !!   huhu   :)

Neyh  pic  pic  tadi  :)












Okeyy   Boii  !!   :*


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;


" Change with yours "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • LOVE ?
  • Happy + Sadd
  • Clupp !!
  • Happy New Year 2012
  • 17 dis 11
  • Cinta itu ?
  • Sahabat
  • Hargailah Orang Yang Kita Sayang
  • Belajar daripada Hidup
  • Kehidupan sebagai sebuah Akademik