C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
What the Hell ? -.-'
Saturday 5 May 2012 • 2:58 am • 0 comments
Assalamualaikum , hye evening guyss  . :) Ape habak hari ni ? sehat ? dah makan ? dah solat ? dah buad homework ? *den tak siap lagi neyh -.-' dah buad revision dalam setiap subjek  ? *okeyh aku belom lagi . next week  EXAM woo  !!! haishh  ape nak jadik kamu nih intan intan .. ishish -.-' Okeyh hari aku ade satu citar mau citar kat hangpa somua .:D  Hape ??? tanak dengar ? okeyh kalau tanak dengar kaurang bole cau cau dari sini . :D sape nak dengar aku sayang kaurang sangat sangat likeafuckingdamnmuch !!! jeyyaahh  :) haha...

Okeyh hari nih aku bangun agak lambat sikit dalam jam 6 lebeh larh ... aku bangun untuk solat sat tapi sebelom tuh aku bukak lappy kesayangan aku then tegok pic sayang sewel aku sambil dengar lagu FALL FOR YOU . Serius gua memang rindu dia gile gile doh rase macam nak hentak je kepale gua ni kat bantal *sampai macam tuh sekali kan ? haha -.-'  dah puas tatap muka dia (bosan) :P aku pon solat ... then dah siaptolong mom aku kemas rumah siap keje semue breakfast jap then naik bilik balek . Tak salah aku online kowt *aku seorang yg pelupa k ..  :)~ sambil layan lagu and lalalalala .... gua malas nak taip la dohh  -.-' huaaa'' (sangap)

Dalam tengah hari sikit aku tegok citar barbie of the Diamond Castle  .  *ehh  ? betol ke tajuk neyh ? ahh gasak la kan .. haha sebelom tuh aku call Atyqa suruh tegok citar bodoh tuh tapi bodoh bodoh pon best tau . ade nyanyi nyanyi then baju barbie tuh lawa gile .ade lagu lagu bagai . menarik gile . haha *k fine aku macam budak 5 taon . so what ? -.-' and lalalalala  ...  *k malas lagi :P

  then maen game zombeee . tetibe mom aku panggil tolong dia betol kan meja computer aku . Al maklumlah dah lame puya meja tu nak repair tuh . Okeyh aku tegok je mom aku repair . Dengan ketuk besi nya , paku nya lagi , dengan aksi yang agak buad aku tercenggang . >_< haha nak tahu ? sedang asik aku tegok tegok mom aku , aku terpikir hebatt  gila mom aku nih . Kemas rumah pandai , masak pandai , jaga pakai minum keluarga pandai , bergaya pandai , maen ketuk ketuk paku pon pandai *k aku jakon :P haha serius aku tak mampu nak jadik macam mom aku . Dia lah superMOM yang best of the best . Jeyaaahhh  :D * sayang ibu sangat sangat 

Then siap repair repair bagai , mom aku nak testing meja tuh . Mom aku angkat je meja tuh habes hancur terabur somua . haha Tadi punya larh kemain kuat lagi ketuk meja tuh last last hancur terabur somue ..  haha baru puji dyia tadi *hilang respek gua .. haha takpe takpe ibu tetap ibu :') then try and try akhirnya siap jugak . okeyh larh jugak meja nya dari sebelom neyh . >_< haha

Siap bagai aku sambong main game and sempat aku tegok gambar sayang sewel aku tuh  .. ngeee ~  *rindu lagi D= k aku nak nangis ni . Rindu dia sangat sangat .. dah bape hari tah tak mesej dia . erm erm =-= *rindu kau sangat sangat sewel :P and now aku ngantuk gila *sambil menguappp  -.-' aku rase badan aku lekit lekit and bau masyammm  !! *k fine aku belom mandi dohh  ... haha --'  kboiboi  :* wa nak mandi dulu ..  cau cau cau lincau 


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;


" Change with yours "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Love comes again
  • Free !!
  • New
  • Salam Friday !!
  • Hello , Assalamualaikum  boboi  and  gegel  . I'm...
  • Memories :D
  • LOVE ?
  • Happy + Sadd
  • Clupp !!
  • Happy New Year 2012