C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
17 dis 11
Saturday 17 December 2011 • 7:00 pm • 0 comments
Hello   n  Assalamualaikum   guys   .  Kaurang  nampak  tak   tajukk  entri  tuhh   ?  hehe ..  Kenape  dengan 17  dis   yewrk  ?  Act   ni  tarikh  bf  day  aku  .  huhu   ALHAMDULILLAH   ...   cukup   akhir nye   umur   aku  yg  ke - 15   tahoun   .  hehe  ...  Mengikut   istilahh   membe  -  membe   aku  ,  siapa   yg  dia  puye   tarikh  lahir   means   dia    da  mati  la  tuhh   .  HAHA  !   memang   bodo   kan  ?  sookey  lahh   kami  memang   macam   neyh  .  merapuhh   .  HAHA !

Act  bukan  ni  yang   aku   nak  cite  ,  aku  nak  citer  pasal  "DIA"  .  Kaurang  tahu  kan  sape  ?  Tapi  sebelum  tuhh  kaurang  tahukan  aku  dengan  dia   dah   ok  ?  hehe  ..  Alhamdulillah   ,  tak  sia  -2   aku  berdoa  pade  ALLAH  SWT  .  Ahh  !!   suke  nye   ...  hehe  ...   (over  pulakk )   Hah  !   aku  nak  bgtaw   aku  rindu   dia  beb  .  wee  ~   !   Tapikan   aku  tegok  dia  sekarang  dah  lain  lahh   .  hmm  (mood  sedeh  jap  )  Aku  tegok  dia  macam  dah  bosan  jewk   dengan   aku  .  Pesal   eak  ?  hurmm  ...  Mungkin  dia  ade  problem  kowt  . Sookey   la  kan  ?  hee ~  Nak  tahu  malam  tadi  aku  telpon   dia   tapi  kejap  je  .  tak  dapat  lame  -2  ...   hmm  ...   mase  berbual  tu  kan  aku  bole  pulakk   nangis  time  dengar  je  suare   dia  .  HAHA  !   bodokan  aku  ?  haha  ....   Apela  ~    :3

Oklahh   ...  tue  je  kowt   aku  nak  update  hari   ni  .  maklumlahh   da lame  ta  update  blog  .  Sebelum  tuu   aku   nak  minta  sesuatu  pade  hari  lahir  aku  nie   .  Tolong   doakan  aku  dapat  keputusan   PMR   yg   terbaek  tak  lame  lagi  taw  . And  doakan  aku  kekal   dengan  si  "DIA"   yewp  .   hehe  ...  :3


#maap    jika  merosakkan  bahase  .
#thanks   too  sesiape  yg  wish  kat   aku   .  syg  kauwang  .  :*


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;


" Change with yours "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Cinta itu ?
  • Sahabat
  • Hargailah Orang Yang Kita Sayang
  • Belajar daripada Hidup
  • Kehidupan sebagai sebuah Akademik
  • Berangan - angan memandu pesawat sendiri
  • ~ Happy Day ~
  • Kami Berbaik Kembali
  • Hari Yang Teramat Sedeh !!
  • Jangan Percaye Kawan 100% ~