C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
~ Happy Day ~
Sunday 30 October 2011 • 5:04 pm • 0 comments
Salam   pagi   umat  Allah  .  Salam  1  Malaysia  .  :D
Pagi  tadi  lepas  bangon  macam  biase  lah  solat  .  Then  ,  tetibe  hati  ny  tergerak  pulak  untuk  berblog  .  hehe  ...  Tapi  tak  tahu  nak  citer  ape  .  Hah  aku  ade  citer  yang  mengembirakan  semalam  tapi  lupe  pulak  nak  citer  kat  korungs  .  >< !

Ok .  macam  biase  bangon  pagi  mandi  n  solat  .  Then ,  sarapan  ,  bagi  anak  makan  (anak  kucing)
.  Tetibe  jewp  ibu  tersayang  aku  ajak  pi  balik  kampong  .  Apelagi  aku  dengan  adik  saye  menjerit  ,  terlompat  - lompat  bagai  nak  giler  .  hahaha  ....  Biase  la  orang  da  lame  tak  balik  kampong  . Tanpe  melengahkan  mase  aku  with  young  brother  aku  dress  up  lawa  -2  .  haha ...
Da  lawa  -2  semue  kami  pown  gerak . Dalam  kete  bagai  nak  ape  tah  .  Menyanyi  terpekik  telolong  .  hahaha  ....  :D

Sampai  je  tanpa  memberi  salam  ,  lari -2  kat  Mak  (atok  saye  )  dan  Kami  berpelukkan  .  Ahh  !  rindunye  ~  :3
Lepas  borak  -2  jew  ,  tetibe  ibu  ajak  pi  carik  pucuk  paku  .  Hah  ?  pucuk  paku  ?  mak  aik  aku  da dress  up  lawa -2  dye  suwoh  aku  carik  pucuk  paku  .  hahaha  ....  tapi  terpakse  la  jugak  cos ny  arahan  ibu  kan  . Dengan  begang  nyew  aku  pergi  ke  hutan  sambil  membawa  plastik  . Lebih -2  lagi  ade  manusia  (org  laki -2 )  tengah  buat  keje  plak  tuh  (bina  rumah  )  yela  pakcik  aku  nak  buat  rumah  burung  .  untuk  apetah  .  :)  Orang  kat  situ  semue  tegok  jewp  .  Begang   nyew  ~  :3

Aku  pown  mulekan  la  keje  aku  . dengan  penat   nye  matahari  panas  giler  lebih -2  lagi  time  tuh  aku  pakai  sweater  hitam  plak  tuh  .  Mak  aik  memang  panas  lah  .  Carik -2  da  banyak  penoh  satu  beg  aku  pown  balik  dengan  muke  berpeluh  . Abis  bedak  akuh  .  haha ...
Da  sampai  umah  jewp  teros  bagi  kat  ibu  n  tanpe  melengahkan  mase  aku  pergi  ke  tingkat  atas  tok  baring  -2  .  memang  penat  giler  . Tetibe  ibu  panggil  suwoh  turun  ,  apelagi  terpakse  la  turun  gak .  Sampai  je  ibu  teros  taye  kau  tahu  tak  apetuh  pucuk  paku  ?  Dengan  banggenye  aku  mengelengkan kepale  .  Rupe -2  nyew  yang  aku  petik  tuh  bukan  pucuk  paku  tapi  daun  apetah  .  Haissh  naseb  badan  ~  :3  After  then  ,  dah  main -2  semue  mainan  ngan  cousin  kami  jalan -2  1  kampong  .  Best  giler  .  Ternyate  baru  aku  perasan  kat  kampong  ny  ade  ramai  mamat  ensem -2  .  hehe ...
Da  lewat  petang  kami  pown  balik  .  Disebabkan  penat  aku  with  adeq  saye  tertido  dalam  kete  .  haha ...

ok .  Tu jewp  nak  bagi  tahu  .  hehe  ...  berkongsi  citer  la  katekan  .  Hope  korungs  terhibur  .  ^^
Assalamualaikum .  :)


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;


" Change with yours "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Kami Berbaik Kembali
  • Hari Yang Teramat Sedeh !!
  • Jangan Percaye Kawan 100% ~
  • Mari Dengar Lawak Seram ~
  • Me ?
  • First Time Join The Blogger